Klachten
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze behandelingen.
Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat horen wij dan graag meteen van u. Zo kunnen we samen met u naar een oplossing zoeken en herhaling van klachten voorkomen. Bovendien kunnen we daardoor ook de kwaliteit van de zorg verbeteren.
Wanneer u een klacht heeft, kunt u zich het beste wenden tot de direct betrokkene(n). In de praktijk blijkt dat klachten op deze wijze veelal snel op een bevredigende wijze opgelost kunnen worden.
Klachtenregeling
Komen we er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij de Nederlandse Vereniging van Mondhygiënisten (NVM). Deze beroepsorganisatie van mondhygiënisten draagt zorg voor het bewaken en bevorderen van de kwaliteit van de beroepsuitoefening.
Mondhygiënist te Plak is als zelfstandige mondhygiënist lid van de NVM. De NVM klachtenregeling wordt vanaf 1 januari 2021 uitgevoerd door de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Deze stichting neemt de klachten in behandeling en draagt zorg voor een onafhankelijke beoordeling.
Voor meer informatie over klachtenprocedure kunt u kijken op de website van de SKGE.